Celine V.Z

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Celine V.Z

Gissa vem som kommer till mig i helgen? ;)
Postat av: » Jarinafoto

Så himla fin den i färg ♥

Postat av: Wilma

"Modell: Annis" men det där är ju din kompis!!

Postat av: Julia Hörnfeldt

Cicci ? ;)

Postat av: Linda Sjölund (foto)

Jättefina porträtt :)

Postat av: Izabella

Så fina bilder!

Postat av: Ellie

Supersnygga bilder du tar! Hur gammal är du? Talang om du frågar mig ;) Redigerar i ps antar jag? Kamera? Kram :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Haha! Gud va söt hon är :) Har hon någon blogg?



Kram

Postat av: Angelica | Foto & Design

GRYMT Fin bloggg du har & GRYMT fina bilder! :)

Kolla gärna in min foto & design blogg! Just nu lottar jag även ut en design där vinnaren får välja själv hur designen ska se ut! :)

http://angelicanordin.se



btw, följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Den svartvita bilden var såå fin! :)

Postat av: Emelie

Vad tycker du om detta?:

http://macrofotoo.blogg.se/2012/january/vad-tycker-ni-fint-eller-fult.html



säg gärna vad du tkr, fint eller fult? =)

Postat av: Emma

Riktigt fina bilder!! :)

Andra bilden är så vacker :D

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Super fina porträtt bilder!! :) Hur är det annars? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: