201 dagar kvar

Allting är bokat nu, 18 Augusti (Min födelsedag) åker jag till turkiet! Wihooo, Jag har inte varit utomlands sen jag var runt 5-6 år! Kommer bli så jäkla härligt. Dock så är det en sån lång tid kvar tills dess, 201 dagar ;) Men innan jag åker dit kommer jag ju ha ett grymt sommarlov också! Så det är det jag längtar till just nu, SOMMAR! ♥
Postat av: aina [fotoblogg]

Jag har varit till Turkiet. Det är supernajs där :)

Postat av: Filippa Olofsson

Gud vad härligt!! :D

Postat av: Olivia

Trevligt!

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Vad roligt!! :) Jag ska till spaninen i mars :D



Vi följer varandra på bloglovin, men har gjort en ny blogg! :) Följ gärna den tack! :D

kram.

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Gud vad kul! :D Jag ska också åka utomlands lite senare, på hösten tror jag :D Kommer också bli awesome ;))



Kram

Postat av: rebecca!

oh vad roligt!! :D

Postat av: Emma

Åh, vad härligt!!

Jag vill också utomlands..

Postat av: Linnea

Det är så här att min email krånglar!! Så jag tror inte att du får de mail jag skickar till dej! :/ Men det jag "vill" dej är om du kan fixa design åt mej? :)

(för pengar aso)

Postat av: Stephanie Aminoff

Vinnaren av dagens blogg är utsedd :)

Kika in om det blev du idag, om inte så är det bara anmäla sig i morgon igen! ;D

http://aminoff.blogg.se/2012/january/vinnaren-3.html

Postat av: Linnea Törnblom

Jag fyller också år den 18 augusti haha ;)

Postat av: ANTON

fasen vad fuskigt, vill ockå utomlandsss!!

Postat av: ellinore

Vart i Turkiet är det?

Ser väldigt härligt ut!:D

Postat av: EMZPHOTO - fotografi och vardag

Hej Anna! Jag undrar om du tilsammans med mig och 3-4 andra tjejer vill skapa en challenge? som LEFOTO hade tilsammans med några andra, deras kallades "sunday challenge" http://lefoto.blogg.se/category/sunday-challenge.html



med olika teman varje månad, exempelvis saturday challenge. Vad sägs om det? hör av dig, kramis! skicka en kommentar eller ett mail!



Postat av: hilda

Fyller också år 18 augusti, kungligt ju! Hehe, när jag ändå skriver tänkte jag fråga om du vill göra länkbyte? Svara med i en kommentar då, ha en fortsatt bra dag :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: