TPM4 - Sorglig låt

TMP4  är ett samarbete mellan mig, David, Lovisa & Jennifer där vi har ett tema, fotograferar våran tolkning & lägger upp det på våran blogg varje månad. Här är min tolkning av temat sorlig låt: Jag valde låten Avril Lavigne - when you're gone. Vad tycker ni? :)
Postat av: madde ☺

Sjukt fint :)

Postat av: Mathilda

Har ni en blogg tillsammans? Vad heter den? :)

Postat av: Alexandra

sv: din blogg är ju awesome! jag tycker when youre gone är en perfekt tolkning på sorglig låt :D

Postat av: Klara

SV: Jag såg det innan jag kommenterade, och kikade faktiskt in här. Kände mig bara tvungen att kommentera den vackra bilden då jag såg den;)

Postat av: l e e l a r s s o n [foto]

superfina bilder som du laddat upp på jndfoto's blogg!

Postat av: Izabella

Vad fin bild, har inte hört låten men bilden visar verkligen budskapet. :)

Postat av: Ebba Ljungberg - foto

Jättefin bild och blogg! :)

Hoppas att du har haft en bra dag :D

Postat av: Matilda

Jättefin blogg du har! Och du tar sjukt fina bilder, gillar bilden åvanför väldigt mycket! :D

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt bra gjort må jag säga!

Postat av: Alma ♥♔ツ

Okaai :D<3

Allt bra med dig idag^^

Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

älskar den låten ♥

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Va gärna med på dagens :)

Postat av: Victoria

Hittade precis till din blogg, och jag fastnar såå himla starkt för dina bilder. Så nu, ska jag lägga till dig på bloglovin! Ett av mina snabbaste val, men kan inte låta bli:)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Det blev SUPERBRA ju!:D



har ni bestämt att vi ska skriva samma? :)

Postat av: matilda

jättefin bild på celine ! ;O

Postat av: Annika Johansson - Foto . Musik . Design

Du glömde skriva att jag också är med... :c




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: