Tamron 70-300mm

Tog lite bilder från fönstret med mitt Tamron 70-300mm! Va väldigt länge sedan jag använde de :)
Postat av: Linda Sjölund (foto)

Postat av: Victoria

Underbara!

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt fina bilder, som alltid :)

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Fina bilder! :) vill också ha det objektivet :')

Postat av: Jonna

Fin blogg du har! Följ mig på bloglovin så följer jag tillbaka! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Riktigt fina bilder! :D♥

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fina bilder! (:

Postat av: Fatma

Bloppis igång! :)

Postat av: J E N N I F E R <3

Grymt fin blogg du har! :D

Postat av: Adriana {acphoto.blogg.se}

Riktigt fina bilder! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: