VILA I FRID ♥

Minns ni när jag skrev ett inlägg till mitt andra marsvin som dog för ett o ett halv år sen? Idag slutade mitt andra marsvin Madonna att andas.. Hela åtta år har hon levt, hon var min bästa vän när allt var tungt o jag har växt upp med henne. Känns helt sjuk att hon inte finns kvar här längre med mig , det svider men jag hoppas verkligen ni båda två har det bättre där ni nu är! Jag ägnar detta inlägg åt mina små hjärtan som nu båda två är uppe i himlen, Jag älskar er! Vila i frid mitt lilla hjärta ♥
Min sötnos Madonna.. Kommer aldrig glömma er mina små sötnosar. 
 
Postat av: Sofia

Åh vad sorgligt. Vet hur svårt det är att förlora ett djur :( Kram på dig!

Postat av: aina [fotoblogg]

Det är så sjukt jobbigt att förlora ett djur som betytt så himla mycket för en! :( RIP

Postat av: David (fotoblogg)

Vila i frid! :(

Postat av: Sofie

Å så sorgligt, vet hur det känns! Älskade min lilla hamster som nu inte finns längre! :(

Postat av: ERIKA EDORSSON

Men guuud så sööööt!

Postat av: Elin

Fin Bild.

Använder du för kamera?

Postat av: Klara

Åh så tråkigt :( Vila i frid pluttisar <3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: