SAKNAR

Nu när det bara är slask o trist väder här i sverige skulle det inte sitta helt fel att ligga i en solstol i turkiet!
Ta mig tillbaka♥
 
Postat av: Florina ♡

härliga bilder!

Postat av: Linn Ida Elisabet Ekman

fina bilder, saknar också turkiet. skulle bara vilja spola tillbaka till oktober då jag var där. Meen nu till en annan fråga, hur får du så att bilderna "sitter ihop" för mig blir det alltid lite mellanrum mellan bilderna. Tacksam om du svarade!

Postat av: Florina ♡

sv: hihi :) allt bra med dig?

Postat av: Florina ♡

sv: härligt o höra! det är lite sådär med mig idag :/ åå tack :D

Postat av: Johanna

Åh vad härliga bilder :)

Postat av: Denice

Fin blogg!

Postat av: Kolaco

Jättefin blogg och bilder!
kram :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: