ANSWERS!

Här kommer svaren från era frågor! :) 
 
1. Detta kanske är lite personligt och du behöver inte svara, men du skrev ett inlägg om att du och din pojkvän gjort slut och att ni kanske skulle hitta tillbaka till varandra, tror du att ni kommer göra det som de ser ut nu? :) 
Just då visste jag faktiskt ingenting, vi kommer inte bli tillsammans igen. Det finns många anledningar till det. Jag har gått vidare o lika så har han :) 

2. Hur fixar du dig på morgonen? 
När jag ska gå till skolan brukar jag inte fixa mig så värst mycket, lite puder o concealer o så plattar jag håret :)

3. Favoritaffär?
Nelly eller Bikbok
 
4. Bästa fototips om man ska fota självporträtt? :) 
Att använda fjärrutlösare och reflexskärm! :)
 
5. Du har verkat vara så ledsen förut, varför? Förstår om de är privat :/ 
Ja jag har varit väldigt nere ett tag, det har hänt så sjukt mycket i mitt liv (privata saker). Men det mesta löser sig alltid, jag är ingen person som ger upp. Men jag är tonårig och det kommer en tidpunkt här i livet, när minsta lilla lögn, minsta lilla svek & minsta lilla trauma gör hundra gånger ondare än vanligt. Det händer för mycket & du känner att du verkligen inte orkar något mer.
 
7. kan du göra en video där du gör din morgon rutin! 
Ja det kan jag fixa, jag lägger upp en under nästa vecka! 

8. Kan inte du fota din klass? :) 
Jag har inga bra bilder på min klass.. Men jag har några jag tagit allmänt bara, från en tjejkväll, klassfotot o valborg!

9. Du är sjukt fin! 
Tack så jätte mycket! :)

10. Och sista frågan, vem va du senast kär i?
Jag är kär nu, hihi ;) 
 
11. Är du oskuld? I så fall när förlorade du den?
Tänker jag inte svara på här. 
 
12. Varför är Cicci din bäääästa vän!?
Haha söt du är Cicci som skrivit frågan själv ;) Du är min bästa vän för att du varit med mig sen dag ett, i vått o torrt. Med dig är jag lycklig, min andra halva som alltid hjälper mig upp. Finaste personligheten o med dig får man sig alltid ett gott skratt!
 
13. Kan du visa bilder på din lägenhet?
Har fått den frågan väldigt många gånger nu, Jag bor inte i en lägenhet längre, det blev kaos o funkade tyvärr inte.. Och jag har tyvärr inga bilder från den heller. 
 
14. Har du tagit fotona i header? sjuukt fina! :D 
Bilderna på New york har jag inte tagit, men den i mitten på mig har jag tagit! :) Tusen tack!

15. Hur gammal är du? 
15

16. Har du något djur? :)
Hon gick bort för några veckor sedan, ett Marsvin :( 
 
17. Vad heter du på instagram? 
Aaannnis heter jag där, följ gärna! :) 
Nu när jag fått min Iphone så uppdaterar jag nästan dagligen på Instagram! :)
 
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul att läsa svaren! :D

Postat av: Photolivia-Oliviasphotolife

Människa,du är så jävla grym på fotografering. Fan vad bra du är!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: