2013

Detta år gick otroligt fort, o det måste nog varit en utav mina jobbigaste o tuffaste år.. Men o andra sidan har jag lärt mig så mycket detta år, har verkligen lärt mig utav mina misstag o lärt mig att aldrig ge upp. Tvåtusentretton hoppas jag nu på ska bli året då allt förändras, börjar gymnasiet o flyttar här ifrån. Det jag verkligen ser fram i mot! Sista dagen av tvåtusentolv ska jag spendera med mina brudar med tjejmiddag o mys! Jag skulle ha gjort ett inlägg med allt från året, men självklart har jag oturen o har inget internet hemma just nu.. Så detta inlägg kommer från mobilen! Kanske kommer upp i morgon istället, men hur som helst. Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Gör det bästa av kvällen o detta året ska bli så mycket bättre! Massor av kramar.

     

Postat av: Julia

Tävla om att bli veckans blogg inför 600 läsare! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: