hejdå sverige!

Imorgon fyller jag år och åker iväg till turkiet på samma dag, ska bli så skööööönt! Medans alla kompisar börjar skolan ska jag ligga på stranden och bara ta det lugnt ;) Kommer dock sakna mina fina vänner och min fina pojkvän. Vi hörs om 10 dagar! Ni får ha det bra, pussar ♥
Postat av: aina [fotoblogg]

Gud vad avundsjuk jag är!!! du får ha det så grymt :)

Postat av: kaffehörnan

Grattis till dig

Postat av: Tess

Grattis till oss! :D

Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

har de bäst älskling<3!

Postat av: Hanna Ek

Hej! Fin blogg du har! Jag har en ganska ny blogg och skulle vara roligt om du kollade in och sa vad du tyckte. Kram!

Postat av: J U S T G A L A X E

Åååh ha det så bra! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: