what the hell.

Sovmorgon idag , wihooo! Har alltid tid att slänga in ett litet inlägg åt er , när jag har sovmorgon ;) Har ni sovmorgon någon gång inlagt på era scheman? :) Idag har jag iallafall på mig en Tröja från Ginatricot och ett par avklippta jeans från JC. Senare idag kommer det komma upp ennu en tävling till er , spännande va? Återkommer mera om det sen. Nu ska jag börja dra mig mot skolan snart :) Kram så länge ♥
Postat av: alexandra | fotoblogg

snyggt!

Postat av: Emma

Jag har inte sovmorgon någon dag på schemat :(

Men jag kanske skulle få det i vår :)

Postat av: ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Jag har aldrig sovmorgon... :/

Postat av: madde

Har aldrig haft sovmorgon, haha ^^

Börjar alltid halv 9 :p




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: