Studiedag

Har spenderat helgen med Inca som sagt , därav ingen uppdatering. Vi har som vanligt haft grymt kul :) Och Idag har jag studeidag , så jag ska bara ta det lungt och försöka komma ikapp med att svara på mejl & kommentarer här på bloggen :) Många hade Studie dag i fredags och några idag , När har ni eran studiedag? :) Pussar
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

SV: Gud vad roligt att höra! :)

Postat av: Sofie

hade i fredags och idag :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

andra bilden var såå fin!

Postat av: Emma

Jag har studiedag på Fredag! :D

Postat av: ida

Nu har du chansen att få designa ditt alldeles egna drömplagg för att få det sytt och skickat hem gratis!

kram!

Postat av: ladymuffin

åh vad skönt! Speciellt att ni har den på en måndag, så ni får lite längre helg. Vi har våran på torsdag!

Postat av: Wilma

Jag har studiedag nu på fredag! :)

Postat av: Wilma

Sjukt fina bilder! :)

Postat av: linnea

Fina bilder! :D <3



Kolla gärna in våran blogg, och följ görna den med bloglovin. Om du gillar våran blogg vill säga. :)

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

vill också ha studiedag!

Asgrym design =)

Postat av: Julia

Find bilder !:)

Postat av: Jessie

sjukt fina bilder :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: