some Details

Några details från mitt rum :) Jag har sådan stor foto lust just nu , men vädret är hur tråkigt som helst , Och jag har ingen ting att fota inomhus. Så det fick bli några Detaljer i mitt rum :) Tyckte dom satt ganska fint ihop! Eller vad tycker ni? Nu kurrar min mage som bara den.. Så ska få i mig lite lunch! Kram på er så länge! ♥

Update: Glöm inte att anmäla er i de två tävlingarna jag har igång just nu , HÄR och HÄR!
Postat av: TILDASFOTO ♥

Fina bilder! Gillar skärpedjupen och ljuset :)

Postat av: LOLLO FREIMAN

Du verkar ha ett superfint rum (:

Har också jättestor fotolust.. men det är så dåligt väder. Förresten, bor du i Eskilstuna? :)

Postat av: Olivia

Hur får man mellan rum mellan hedern och menyn?

Postat av: Siri

sv; tack så jättemycket! :*



vilken fin blogg du har, såg att designen är ny :)

Postat av: julia :]

sv; oj tack, det samma du! :D

Postat av: LOLLO FREIMAN

sv: Nej, har vart där en gång i mitt liv tror jag.. hehe.

Postat av: Olivia

Oj de va inte de jag mena. Jag mena du har ju mellan rum mellan bloggen och menyn så vill jag också ha hur ska jag göra de?

Postat av: julia :]

sv; herregud! haha, trodde du typ var 17 år :o haha oops.. trodde verkligen nt du var 97a iaf ! vad fotar du med för kamera, skitsnygga bilder alltså! :D

Postat av: Siri

sv; varsego, haha x)

fint rum du verkar ha! har planer på att göra om i mitt rum ganska snart... :)

Postat av: Tille - fotoblogg

snyyyggt :D

Postat av: julia :]

sv; minst sagt! :o okej, sjukt fina bilder iaf! och du är grymt söt :D

Postat av: © Sofie Andersson - Foto, inspiration och vardag

Sjukt snygga bilder :)

Postat av: Therese

Superfina bilder och snygg design! :)

Postat av: LINDA - [fotoblogg]

Sv: Tack! :)

Postat av: Linn Strömberg

Sv; Tack, tack! Desamma!!<3 Du är jättesöt ska du veta!!

Postat av: Julia

Fin blogg!

Postat av: petra ramstedt

Just nu har jag en tävling på bloggen & Det hade betytt sjukt mycket om du skulle vilja vara med :)

http://theregoesmylife.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment

Postat av: Emma

Fina bilder! :D

Postat av: Matilda Danielsson

Fina foton!



Svar: Tack detsamma, verkligen fin blogg!:D

Postat av: Mirella

sv; tack och detsamma ! :) allt bra? =)

Postat av: Caroline

svar: Tack så mycket :D

Postat av: Emma

SV: Tack så mycket, detsamma! :)

Postat av: L I N N

sv: Tack detsamma!

Älskar din header ,kram!

Postat av: L I N N

Så lite så :) , Allt bra? :D

Postat av: ellen ♥

sv: tack desamma :)

Postat av: ronja

sv: tack så mycket :)

fina bilder!

Postat av: Pablo Nutti

Mysiga blogg och fina foton!

Postat av: vicky

SV; Tack, detsamma :)

Postat av: Agnes

Fina bider

Postat av: johanna

tack! gillar bloggen , tittar nog in fler gånger :)

Postat av: MOA

sv: tack så mycket :) fin blogg du har!

Postat av: cherie

så fin blogg jag klickade in på!

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

Postat av: Matilda

Lust att göra ett bloglovin byte?:) kramar

Postat av: AMANDA - acmtphoto

Superfint , älskar den lätta färgen & dreamlightet!

Ha en bra kväll :)

Postat av: Matilda

sv; följer dig med:D kram

Postat av: J

Sv: tack så mkt , du med verkligen!

Postat av: Malin

Jättefin blogg! :D

Lust att göra ett bloglovin byte?:) kramar!

Postat av: AMANDA - acmtphoto

SV; det är så jobbigt när man bara är full med inspiration och hela huvut bara dundrar, sen så kommer man inte ut, att lätta saker kan bli så himla perfekt & bra! :)

Postat av: » Jarinafoto

Svar: Jadå, riktigt gott! ;)

Postat av: ida

följa varann via bloglovin ?:)

kram

Postat av: frida

hej, lust att göra ett bloglovinbyte ?:D

Postat av: AMANDA - acmtphoto

SV; händer imorgon då? En vanlig dag eller? :)

Postat av: ida

sv: lagt till dig! lägger du till mig ?:D

kram

Postat av: linnea

lust att följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: Tea

SV: Tack sötis! :)

Postat av: Linda - Tonårslivet

Sv; Oj tack så mycket ! Själv har du :)

Postat av: Evelin.

Svar: Tack så jätte mycket! :D

Postat av: linnea

- har lagt till dig :) säg till när du lagt till mig

Postat av: HANNA

bara ja som inte gillar söndagar? -.-

Postat av: Isabelle

Vill du vinna ett tandblekningskit och whitening tandkräm för 600kr!

Superlätt och delta kolla in min blogg för mer info.

Kanske ge bort till en bra vän, familjemedlem? Perfekt present eller varför inte ha till dig själv?

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

svar: Tack så mkt ! :) min kompis har gjort den.

Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

svar: Tack så mkt ! :) min kompis har gjort den.

Postat av: Fanny [fannyphoto.webblogg.se]

Sv: Tack så mkt! :)

Postat av: ida

Hoppas du får en bra vecka som kommer!:D

kram!

Postat av: Tess

åh tack ska du ha :)!

Postat av: Denise

Åh vilka fina bilder du tar:D Älskar dom:D

Postat av: Alice

Sv: Tack detsamma! du tar jätte fina bilder! ;)

Postat av: Emma

Tusen tack! :)

Dina bilder var också grymt fina!

Postat av: klara:)<3

fin blogg och skitnsygg header! :Dallt bra?

Postat av: nora:)

fin blogg! :)

Postat av: elin

sv; tack så jätte mycket! din med:)

allt bra?

Postat av: flickaneemeliie

SV tack detsamma :D

Postat av: Mikaela

vad fint! :)

Postat av: Jessie

svar: tack så mycket :)

Postat av: nathalie

sv: åh tack, roligt att du tycker om den, desamma! :D kraam<3

Postat av: Joss

sv: tack & desamma!

Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

du värkar ha riktigt snyggt rum!

Postat av: ida

Hej! Skulle du vilja vara lite inspiration för mig?:D

Va skulle du designa för aftonklänning om du fick chansen ?:D

kram!

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke ifrån min webbshop<3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sv: Haha, vet! ;)



Snygg blogg btw :)

Postat av: Matildaz

ditt rum ser himla fint ut :)

Postat av: julia :]

Hej Sötan! Var gärna med och tävla i veckans blogg hos mej :D kram!



http://jjuuuliiah.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: åh tack vad glad jag blir!! :D men jag måste faktiskt säga detsamma till dig!

KRAAAM

Postat av: Majja Malmsten

Har startat en fototävling på min blogg, var med du också! :)



http://lifeinthephotos.blogg.se/2011/september/fototavling.html

Postat av: frida

följer dig nu med :)

Postat av: Karoline

Så fine bilder :-) Koselig rom ^^

Postat av: Caroline D

gilla korgarna, vart finns dom att få tag på? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: