pluggar

Någon som önskade mera "vardags" inlägg , så jag tänkte passa på att skriva ett random nu ;) Jag sitter alltså just nu och gör mina läxor.. Mina läxor tar snart kål på mig! :( Har ni mycket läxor? Med detta inlägg passar jag även på att säga godnatt , vi hörs imorgon! Pussar ♥
Postat av: Sofie

Svar: okej :D vart trycker du sen för att hitta bakgrunderna? hehe :)

Postat av: julia

sv: Ja och hur du har lagt in länkarna ;) kram

Postat av: Alina

140 kr =)

Postat av: iiiden med 3 i

fan va mysiga bilder!

Postat av: LJ photos&texts

Vad segt med plugg! Och nej, jag har inte direkt mycket läxor. :)

Postat av: Emma

Jag har också jättemycket läxor!! :(

Postat av: mimmi :)

hur får du bokeh / så det blir ofokus i bilderna ? :)

Postat av: Emma Lj

Vad har du för mobil och rekommenderar du den?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: