Ny mobil + skal från Skinz.se

Som jag berättade i mitt förra videoinlägg , Så hade jag beställt en ny telefon :) Och igår så kom den äntligen , Så jag har suttit och hållt på med den heeeeeela kvällen igår ;) hehe.. Men det fick till slut bli en HTC mobil (tusen tack för eran hjälp med att välja) Jag är sjukt nöjd med den änså länge! Vad har ni för mobiltelefoner? :)


Det snygga skalet kommer från skinz.se! :) Dom har snygga skal till Iphone , HTC , nokia & ipod m.m! Jag kommer defenetivt beställa flera snygga skal därifrån! :) Ha en fortsatt fin dag , pussar ♥

Postat av: Moa

Jag har en iphone 4 ;) <333

Postat av: Emma

Åh så gullig mobil, (haha) ;)

Jag har en sådan mobil som du hade innan, sony ericsson w595 tror jag den heter? :)

Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

Åh vad snygg! Har också HTC :D Men blir det inte tjockt med skal på eller? :)

Postat av: sandra

Visst är det htc wildfire S? Har varit sjukt sugen på att köpa en sån, så är den bra?:)

Postat av: Neha

Vill också köpa nytt skal till min telefon:D

Postat av: w a z u p / ♥

Skinz är verkligen en toppen sida :) hittat många fina skal jag ska beställa!

Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

sv: okej! ville bara veta, har också funderat på ett skal nämligen ;)

Postat av: Casowa

Åh, ska nog komma ihåg den där hemsidan, den verkar vara asbra! (: För jag planerar nämligen att införskaffa en ny mobil i vinter (hoppas på att en iPhone 4 har sänkts lagom mycket så en fattig student som jag har råd med en då, hehe. De har ju redan sänkts med nästan 1500 kr), inte för att jag har något emot min w200i som jag var tvungen att börja använda igen efter att min w302 åkte i tvättmaskinen i sommras och dog (jag älskar färgerna på min w200i, svart+orange=bäst, plus att jag älskar mobilen i sig, men det är nog för att det var den första egna mobilen som jag faktiskt ville visa att jag hade när jag fick den i julklapp i åttan - innan den hade jag någon gammal nokia tegelsten, haha, så den ville man ju inte visa upp för andra som hade den nyaste modellen av flera olika sorters mobiler... XD ).

Postat av: Louisefoto

Jäklar va snygg :)

Postat av: Elsa [mode & foto]

snyygggt! :*)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: