nothing lasts forever

Var ju som sagt ute på en liten cykeltur igår , fotade och filmade i de härliga höst vädret :) Ska börja klippa ihop filmen nu och se om det kan bli något av de ;) På tal om något helt annat , så har jag redan tröttnat på min höst design och funderar på att byta ut den lite.. Har ni några förslag? :) Pussar ♥
Postat av: © Sofie Andersson - Foto, inspiration och vardag

En höst design, mycket trädfärger men ändå stilren :)

Postat av: Carla - fotografi

NEj jag tycker inte att du ska byta, Anna!

Den är verkligen jättefin som den är :)

Postat av: EllenOtendal

Fin bild! :)

Postat av: johanna

fin bild :)

Postat av: elin i din klass du vet!

jag har ett, kom och fota mig snart igen :)

detta är elin som talar altså... när kan du? om du vill altså




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: