NEW IN

Det här de mesta från shoppingen från Eskilstuna med Cicci + en halsduk & smink. Ni kommer få se allting på imorgon! :) Var tvyngen att stanna hemma från skolan idag , hade jätte ont i magen imorse. Men nu är det redan bättre :) Så jag kommer gå till skolan imorgon. Men jag försöker iallafall ta ikapp bloggningen lite just nu , Pussar
Postat av: I S A B E L L A

omg vad söt du är!(:

SV: tack så mycket ♥

Postat av: Elvira

sv; Jaha, men tack för att du tog dig tid och svarade! :)



Kram <3

Postat av: Sandra

nu följer jag dig :D

Postat av: ida

kan inte du vara ärlig o säga vad du tycker om skissen jag ska lämna in ?:D

kram!

Postat av: Emma

Åh så fint det värkar vara! :)

Postat av: ERIKA- Min lilla fotoblogg-

SV: Tack så mycket. Gillar din blogg med jätte mycket. Gör du bloglovin byten? kram.

Postat av: a'photography (y

Har en låt på min blogg som jag tycker du kan lyssna på. Tänk efter, fler än 1000 människor dog. tänk om det var någon du kände, hur skulle det kännas? Lyssna gärna på låten på min blogg & berätta i inlägget hur du skulle ta det.



tack i förhand! http://amandape.blogg.se

Postat av: saleeveryday

Jättefin blogg



besök mig och bestäm priset på kläderna



www.saleeveryday.blogg.se

www.saleeveryday.blogg.se

www.saleeveryday.blogg.se




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: