It´s not too late

Linne BikBok / Jeans Cubus / Fejk Converse Dinsko. Jag skulle Egentligen lägga upp detta inlägg i morse , men i sista sekunden av sovmorgonen kom jag på att jag hade en matteläxa att göra. Så jag fick lägga den sista tiden på den. Bättre sent än aldrig ;)
Postat av: josefin

Riktigt fin outfit! :)

Postat av: Foto blogg - Josefin

jätte fin outfit! :'')

Postat av: ladymuffin

Aw så fint! :)

Ha en finfin kväll! kram :)

Postat av: sanne

Så snygg stil ;)

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Snyggt! :D

Postat av: Emma

Så söt outfit! :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

riktigt snygg outfit!

Postat av: Sofie

sjukt fin outfit! :D

Postat av: linns beautybox

hej. åh vad fin outfit!

Jag gillar din blogg och undrar om du vill vara med i "veckans snyggaste oufit", ett inslag i min blogg. Du får en länk i tre veckor och ett helt inlägg där du svarar på frågor om dig och din stil. (detta är INGET massutskick utan skickas BARA till bloggare jag gillar och som har snygg klädstil!!) mejla mig för mer info om du är intresserad :) kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: