how to love

Jeans (Nya) GinaTricot , Halsduk (Ny) H&M , Tröja (Ny) BikBok , ear cuff alexinn.se. Här får ni se hur de mesta som jag köpte i eskilstuna ser ut på! Ska vara med Inca i helgen. Så har vi  studiedag på måndag också , en extra ledig dag sitter inte helt fel just nu ;) Har stressat som bara den hela veckan.. Så det ska bli skönt! Ni får ha en fin fredag , pussar ♥
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Jättesnyggt! :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

snyggt!

Postat av: Malvina Hansson

Gud va fin du är på sista bilden!

Postat av: Emma

Vet du hur man sms-twittrar? Jag fattar inte :S

Postat av: Emma

Vet du hur man sms-twittrar? Jag fattar inte :S

Postat av: ladymuffin

snyggt!

Ha en underbar start på helgen! Kramar

Postat av: ida

nu kanske det är så att du inte gillar tävlingar osv?

Men du kan få en ear cuff gratis!

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/september/tavling-med-delicious-design.html#comment



Kram !

Postat av: Casowa

Fy fan vilken snygg skinnjacka! Och halsduken & jeansen såg inte helt fel ut heller (jag måste nog köpa ett par nya jeans själv... Synd bara att jag är så kräsen och beroende av Cheap Monday jeans, lol)! (:

Postat av: Emma

Jättefina bilder & snygg outfit! :D

Postat av: emilia

jeansen var riktigt snygga! :)

Postat av: Louisefoto

Underbara bilder :)

kramizar / Louisefoto

Postat av: M*

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

Postat av: olivia

Hur mycket kostar en sån design du har nu? om jag vill att du ska göra en till mig?

Postat av: ANTONSFOTO

tack så mycket!! :D

(ursäkta sent svar!)



din design är skitsnygg ocksåååååå!!!!!!

Postat av: sanne

a men vilken fin tjej på bilderna, ja de är ju du precis du är så naturlit fin tjej!! kram :)

Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

Hej du, jättefin blogg du har! Älskar ljuset i headern :) kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: