Eyelash serum + tävling

Jag fick äran att testa Eyelash serum från scandinavianhb.se , Man ska använda den en gång per dag (på kvällen) i mins 30 dagar. Jag har använt den i 30 dagar nu, och jag har faktiskt sett skillnad på ögonfransarna. Den gör dina ögonfransar fylligare och längre , Återfuktar och stärker dina ögonfransar och den är kliniskt testad. Jag rekomenderar denna starkt , jag kommer abslut fortsätta att använda den! :)

Jag har även fått äran att lotta ut en Eyelash Serum från scandinavianhb.se åt er! :) För att delta ska ni bara lämna en kommentar till detta inlägg (hur många gånger ni vill , för extra stor vinstchans). Som vanligt så får ni dubbelt så stor chans om ni skriver om tävlinge på Facebook eller eran blogg , och länkar till scandinavianhb.se och till detta tävlingsinlägg (länk!!) Jag kommer dra en vinnare 21/9! Lycka till ♥
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

JAG ÄR MED! :D

Postat av: Filippa | En fotogalen tjej

Jag är med :)

Postat av: R I H A M S (riham)

Jag är med!

Postat av: Malin

Jag är med! :D

Hehe, jag fyller år den 21 september så det skulle passa perfekt! :D

Postat av: Malin

Jag är med! :D

Postat av: Malin

Jag är med! :D

Postat av: Malin

Jag är med! :D

Postat av: R I H A M S (riham)

Jag är med!

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Kimberly

sv: Tack detsamma!

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MED

Postat av: Olivia

Jag är med

Postat av: klara:)<3

jag skulle jättegärna vilja vara med :D

Postat av: klara:)<3

skulle vara niice att vinna! självklart att man är med i en sån här tävling :D ihih :*

Postat av: Danno- Foto & Vardag

Jag är med! har även länkat till tävllingen här: http://xdanno.webblogg.se/2011/september/eyelash-serum.html#comment ! hoppas det var okej att jag använden din bild! :)

Postat av: Danno- Foto & Vardag

jag är med! Här är länkingnen i bloggen! http://xdanno.webblogg.se/2011/september/eyelash-serum.html#comment

Postat av: Danno- Foto & Vardag

jag är med! Här är länkingnen i bloggen! http://xdanno.webblogg.se/2011/september/eyelash-serum.html#comment (hoppas det går bra fast jag bor i finland!)

Postat av: Danno- Foto & Vardag

jag är med! Här är länkingnen i bloggen! http://xdanno.webblogg.se/2011/september/eyelash-serum.html#comment

Postat av: madde

räkna med mig :D

Postat av: madde

räkna med mig :D

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är meeed! :D

Postat av: ladymuffin

JAG ÄR MED

Postat av: ladymuffin

JAG ÄR MED

Postat av: ladymuffin

JAG ÄR MED, JAG ÄR MED, JAG ÄR MED!!

JAG ÄR MED, JAG ÄR MED!

Postat av: Stina Nilsson

Jag är med! :)

Postat av: Elin

Jag är lugnt med :D

Postat av: elin

jag är lugnt med :D

Postat av: elin

jag är meeeeeeeeeeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeeddddddd :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: elin

jag är meeeed :D

Postat av: moa

Jag är med! :)

Postat av: E M M A

Hej , jag är med och har lagt ut på min facebook sida ! :D och LÄNKAT med skandinavianhb.se och även lagt upp en bild på produkten! lycka till er alla andra också!

Postat av: Anonym

eftersom att du skrev större vinst chans så måste jag såklart skriva en till kommentar : JAG ÄR MED , ps. du har helt amazing blogg + super duper bra fotograf på hööög nivå! puss-

Postat av: hanne

Jag är med :)

Postat av: hanne

Jag är med :)

Postat av: Anneli

Jag är med!

Postat av: Anneli

Jag är med igen!

Postat av: Anneli

Jag är med!

Postat av: Anneli

Jag är med!

Postat av: josefin

Jag är med! :)

Postat av: josefin

jag är med! :)

Postat av: josefin

jag är med! ;D

Postat av: josefin

Jag är med och har länkat till tävlingsinlägget och hemsidan på min blogg! :)

Postat av: Foto blogg - Josefin

jag är med :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEEED :D

Postat av: Wilma !

jag är med!

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Jag är jätte gärna med :)



Kramar // Millah

[email protected]

Postat av: Linnéa & Julia ♥

sv: tack, va glada vi blir :D din också! Otroligt fina bilder du tar.

Vi är med!

Postat av: © Sofie Andersson - Foto, inspiration och vardag

Är gärna med :)

Postat av: lovisa

Jag är med ;) Har skrivit ett inlägg på min blogg också: http://lovissaisabelle.blogg.se/2011/september/eyelash-serum-tavling.html#comment



Postat av: lovisa

Jag är med ;) Har skrivit ett inlägg på min blogg också: http://lovissaisabelle.blogg.se/2011/september/eyelash-serum-tavling.html#comment

Postat av: lovisa

Jag är med ;) Har skrivit ett inlägg på min blogg också: http://lovissaisabelle.blogg.se/2011/september/eyelash-serum-tavling.html#comment

Postat av: lovisa

Jag är med ;) Har skrivit ett inlägg på min blogg också: http://lovissaisabelle.blogg.se/2011/september/eyelash-serum-tavling.html#comment

Postat av: lovisa

Jag är med ;) Har skrivit ett inlägg på min blogg också: http://lovissaisabelle.blogg.se/2011/september/eyelash-serum-tavling.html#comment

Postat av: Y A S S E

JAG ÄR MEED :D

P.S Nu har jag skrivit om tävlingen i min blogg ^^

Postat av: evamar

Hur många kommentarer som helst alltså?

Postat av: evamar

...så jag som VERKLIGEN...

Postat av: evamar

..vill vinna kanske kommer med 1000 kommentarer, då.

Postat av: evamar

För envis är jag.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Förlåt om du blir dränkt av kommentarer...

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

Och vill ju sååå gärna vinna.

Postat av: evamar

För det här en grej som jag BEHÖVER.

Postat av: evamar

det här en grej som jag BEHÖVER.

Postat av: Anonym

det här en grej som jag BEHÖVER.

Postat av: evamar

det här är en grej som jag BEHÖVER.

Postat av: evamar

det här en grej som jag BEHÖVER.

Postat av: evamar

det här en grej som jag BEHÖVER.

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en riktig supervinst...

Postat av: evamar

...en helt FANTASTISK vinst...

Postat av: evamar

...en helt FANTASTISK vinst...

Postat av: evamar

...en helt FANTASTISK vinst...

Postat av: evamar

...en helt FANTASTISK vinst...

Postat av: evamar

helt enkelt en vinst för mig!

Postat av: evamar

helt enkelt en vinst för mig!

Postat av: evamar

helt enkelt en vinst för mig!

Postat av: evamar

helt enkelt en vinst för mig!

Postat av: evamar

helt enkelt en vinst för mig!

Postat av: evamar

Och som du ser ger jag mig inte så lätt!

Postat av: evamar

Och som du ser ger jag mig inte så lätt!

Postat av: evamar

Och som du ser ger jag mig inte så lätt!

Postat av: evamar

Och som du ser ger jag mig inte så lätt!

Postat av: evamar

Och som du ser ger jag mig inte så lätt!

Postat av: evamar

Och som du ser ger jag mig inte så lätt!

Postat av: evamar

...kanske tur för dig att jag inte har tid att sitta här heeeela kvällen...

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Några till innan jag ger mig för idag!

Postat av: evamar

Nu borde 150 kommentarer vara passerade så då ger jag mig för dagen...

Postat av: evamar

Har inte gett upp!

Postat av: evamar

Har inte gett upp!

Postat av: evamar

Har inte gett upp!

Postat av: evamar

Har inte gett upp!

Postat av: evamar

Har inte gett upp!

Postat av: evamar

Envisare än envis är jag nämligen...

Postat av: evamar

Envisare än envis är jag nämligen...

Postat av: evamar

Envisare än envis är jag nämligen...

Postat av: evamar

Men nu ger jag upp för idag!

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: EbbaBloggen

Jag är med :D

Postat av: Emmy Sultan

Perfekt!!



Hade sjuukt gärna velat vinna en super glandin serum till mina ögonfransar. Så klart som fan jag är med i tävlingen :)



Vore awesome girly.

Take care så länge !

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Ojojoj, det finns andra som envisas...

Postat av: evamar

Fast jag är också envis...

Postat av: evamar

Fast jag är också envis...

Postat av: evamar

Fast jag är också envis...

Postat av: evamar

Fast jag är också envis...

Postat av: evamar

Fast jag är också envis...

Postat av: evamar

Fast jag är också envis...

Postat av: evamar

Men kanske inte den som skriver flest kommentarer?

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Men ganska många lotter ska jag nog hinna ta!

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: evamar

Och sen gäller det ju att ha tur också...

Postat av: Anna

jag är med :)

Postat av: evamar

Jag kämpar på!

Postat av: evamar

Jag kämpar på!

Postat av: evamar

Jag kämpar på!

Postat av: evamar

Jag kämpar på!

Postat av: evamar

Jag kämpar på!

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: evamar

Jag fortsätter...

Postat av: EM PHOTO

JAG ÄR MEEEEEED!!!!!

Postat av: EM PHOTO

JAG ÄR MEEEEEED!!!!!

Postat av: Anonym

JAG ÄR MEEEEEED!!!!!

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med :)

Postat av: Y A S S E

Jag är med ^^

Postat av: Y A S S E

Jag är med ^^

Postat av: Y A S S E

Jag ä me

Postat av: Lili

Jag är med.

Postat av: evamar

Idag blir det bara en kommentar men det är kanske just den som är turkommentaren.

Postat av: Lili

Jag är med.

Postat av: evamar

Då blev det en lott idag också...

Postat av: evamar

...två...

Postat av: evamar

...eller tre...

Postat av: evamar

Men det här är dagens sista lott!

Postat av: evamar

Jag gick tillbaka till datorn och kände på mig att jag har tur så jag testar igen...

Postat av: Lili

Jag är med.

Postat av: Y A S S E

Jag är md ;)

Postat av: evamar

Tar en lott idag också.

Postat av: johanna

mina ögonfransar som är så korta och fula :( så jag är gärna med! :D:D:D:D kram!

Postat av: evamar

Vem vann?

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: josefine westerlund

jag är med och har även länkat hemsidan och länken!!

Postat av: Junitjej

Kan man få se en bild på förändringen?

Postat av: Karro

Jag vill gärna vara med och vinna denna! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: