Eskilstuna

Idag efter skolan tog jag bussen in till tåget , sedan tog jag tåget in till eskilstuna och träffade Cicci för shopping och prat. Jätte mysigt! Köpte endel saker som jag vart super nöjd med , kan visa dom imorgon om ni vill? :) Nu måste jag verkligen ta tag i läxorna , vi hörs när vi hörs! Kram på er! ♥

BTW: Glöm inte att anmäla er i de två tävlingarna jag har igång just nu , HÄR och HÄR!
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

fina bilder! vill också till Eskilstuna.. för att Kent kommer där ifrån ;)

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

haha... inne på det där gina tricot har jag varit! ;-) lixom samma byggnad som självaste DU! hahahahaha coooooooooolt! ;) mohahhaaaaaaaaaaaa

Postat av: julia

Bloggar int något förrän jag fått minst 15 frågor i min frågestund..

Så fråga gärna nått! :))

http://maxphotos.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

Postat av: Emma

Jag vill veta vad du köpte! :)

Postat av: Nisse

Hej gumman!

är du jättesnäll och svarar på min fråga.. Fotar du andra personer? alltså att man anställer dig och man betalar dig :) ?

svara tbx till min hotmail :)

Postat av: ida

Ha en bra kväll med massa chips och popcorn!:D

kramis

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om make up kitet:) <3 du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

Postat av: Elvira

Såg att du hade ett Tamron objektiv 70-300, vad är hela namnet? Alltså dom andra "siffrorna" osv, funkar det bra? Läste recensioner om nåt tamron 70 - 300 och dom sa att skärpan var dålig. Är det sant? :)



Kram!

Postat av: Matildaz

ser trevligt ut :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: