This Dream Is Too Good

Photographs&Editing: Annis (ME)

Nu sticker jag iväg till en plåtning med Elin igen :) Hoppas på bra bilder även fast det blåser väldigt mycket , ha en fortsatt din dag! Pussar ♥
Postat av: Sofie [fotoblogg]

Jättefina bilder!

Postat av: EMMA

Snygga bilder :D

Postat av: » Jarinafoto

Underbara färger!

Postat av: Carla - fotografi

Lycak till på plåtningen!

Vill också passa på att säga att jag nu är finalist i en fototävling för att vinna ett filter och skulle bli enormt tacksam om du ville rösta på mig! För övrigt har hon själv en enormt fin blogg med massa fina foton som du kan få inspiration av.

Om du röstar på mig(nr7)får du självklart en länkning i min blogg också!



http://joonnas.beldo.se/entry/23015#comment



Ha det bra och hoppas att du vill hjälpa mig som hobbyfotograf!

Jag säger förlåt om du ser det här som skräppost...

För jag vet själv hur irriterande det är att få spam, men dett är någonting jag verkligen vill...

Kram!

Postat av: alexandra | fotoblogg

fina bilder, så vackra färger!

Postat av: ebba (:

härligt med färgerna tillsammans :)

Postat av: Tilda Larsson

Vilka härliga bilder!:)

Postat av: D A H L É N

Super läckra bilder :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: