nytt och fräscht

Har suttit och kodat hela dagen idag , på bl.a en ny design och en designbeställning som blev klar :) Nu tycker ni säkert att jag byter design väldigt väldigt ofta , men jag tycker inte riktigt att dem andra designerna har fallit mig i smaken.. tröttnat efter ett tag på dem. Men nu kör jag på något helt annat än vad jag brukar :) Helt ny fräsch design med ett bildspel som header , Vad tycker ni om denna? Jag är faktiskt super nöjd och hoppas att jag kan behålla denna ett bra tag nu! Tryck på F5 om ni inte kan se den!
Postat av: Sofie

åh vad fint! :D

Postat av: Towe

Snyggt! :D

Postat av: Elvira

På kommentarssidan är det jättekonstigt. Menyn ligger under, iget inlägg osv! Jag använder Internet Explorer om det är till någon hjälp!

Postat av: Emelie

jätte fint :)

Postat av: Anonym

Hur gör man så där så att headern ändras? :)

Postat av: sara

hur fint som helst! älskar headern! :)

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fint! (:

Postat av: Julia Hörnfeldt

jag ser bara kommentarerna över hela skärmen....

Postat av: lovisa [foto & vardag]

snyggt!

Postat av: Johanna Sic - Vardag, Photoshop & Design!

Hej hej! Vilken fin design. Jag har alltid velat göra ett bildspel som header. Jag vet hur man gör själva bildspelet i photoshop men inte vilket format man ska spara det i? Snälla svara på min blogg eller mail!

Postat av: ANTONSFOTO

jag gillade faktiskt denna för mer hehe ;)

Postat av: ERIKA EDORSSON

Fint! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Jättefint!!! :D

Postat av: agirlwithanikon.blogg.se

Jag gillar din nya design! =D

Postat av: S A R A J U U SO

den var jättefin, du är så grymt bra att fotografera! några tips?? tycker dock att headern bytte bild lite för snabbt men den var jättefin!



allt bra? kram!

Postat av: Elvira

sv; Hur fick du till en skiftande headern? :) Sökt på google hela dagen och försökt men inget funkar :/. Vilken Guide använde du? :O

Postat av: EMMA

Grymt snyggt!! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: