new in

Fick hem dessa skor igår som jag hade beställt från skopunkten :) Varmfodrade skor med 4,5cm klack , dessa kommer jag gå runt med i höst/vinter :) Bilderna gör dock skorna inte riktigt rättvissa.. Vad tycker ni? , fula/snygga? :)
Postat av: ladymuffin

snygga!

Ha en grym lördag! :)

Postat av: Danno- Foto & Vardag

superfina! :)

Postat av: EMMA

Snygga!! :D

Postat av: Emelie

super snygga =)

Postat av: johanna

ingen orsak!:)

skitsnygga!:D

Postat av: Emelie

Jaha, du har den gamla versionen av det objektivet :) Men det är alltid kul med manuellt :D Snygga skor btw!! :D

Postat av: Johanna Karlström - Fotografi & Webbdesign.

Jättefin, hur lärde du dig fota kan du ge några tips?

Postat av: felicia - fotokobran

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

Postat av: felicia - fotokobran

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

Postat av: alexandra | fotoblogg

snygga!

Postat av: ISAB3LLA- FOTO

superfina!

Postat av: Tess

Väldigt fina :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: