mobilbilder

Hej på er :) Jag vet, urusel bloggning.. Men jag har spenderat hela helgen med Inca och därför inte haft tid att slänga in något inlägg åt er. Men ni fick iallafall se några bilder som är tagna med mobilen från helgen :) Som ni säkert ser så har vi tjockat oss sjukt mycket med massor utav godsaker ;) haha.. Kommer komma upp en tävling lite senare idag , så håll utkik! Förresten , har fått önskemål om bloppis. Någon mer som skulle vara intresserad utav de? Pussar
Postat av: FOTO

så fin design du har, å massa fina bilder

Postat av: josefin

svara på mitt mail:)

Jag måste ha ett svar! eller så svarar du på min kommentar på min blogg. Jag undrar om du har fått pengarna från mig? Som jag skickade till dig

Postat av: EMMA

Ni ser ut att ha haft det kul iallafall! :)

Postat av: Alexandra Kjellman

Härliga bilder!

Postat av: Maja

Jag är med, och har gillat på facebook:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: