miniatyrkänsla

Dessa bilder är egentligen ganska tråkiga , så jag la på lite "miniatyrkänsla" i dem :) Linafoto har skirivit ett jätte bra inlägg om hur man gör den effekten , häääär! Länge sedan jag satt i photoshop och testade lite nya saker.. Men vad tycker ni om effekten? :) Med detta inlägg säger jag även godnatt , sovgott! ♥
Postat av: Rebecca

mysiga bilder!

Postat av: KLARA -

Var gärna med i torsdagens blogg hos mig :)

Postat av: EMMA

Fint! ;)

Postat av: Isabelle ッ

Okej!

Postat av: Emelie

fint =)

Postat av: elin♥

inget att tacka för!<3

Postat av: Hanna - FOTO

jätte fina bilder, ska verkligen försöka redigera på ett sådant sätt också!

Ska vi följa varndra på bloglovin?

Postat av: Elin♥

SV: hehe vsg! hoppas allt är bra :)

Postat av: M A D D E

svar: vara med en kompis tror jag, annars häner det nog inte så mycket :)

sj?

Postat av: Sandra

jag har en sådan inställning på min kamera, och det är tillochmed en kompaktkamera. Jag använder den mycket, särskilt när jag ska ta bilder på gator m.m :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: