Mini studio

Satte upp en liten "Mini studio" nyss , använde mig endast av två vita bakrunden, en glasskiva & reflexskräm. Placerade den nära ett fönster så att jag skulle få så mycket ljus som möjligt :) Vart ganska nöjd med resultat, men mest nöjd med rosen som motiv :) Vad tycker ni? :) Ha en fortsatt fin dag , pussar ♥
Postat av: li - hobbyfotograf

vilka jättefina bilder! :D

ha en toppen lördag! :)

Postat av: WILMA

Skitsnyggt!

Postat av: LBR

sv; Jag hittade tyvärr inget intressant :)

Postat av: Anonym

superfint ! :) Gillar också rosen! :D

Hoppas du får en grym lördag! :) Kram

Postat av: Emma S

Sjukt fina bilder, duktig fotograf är du allt!



ps. kan du lotta ut vinnarna i Rihanna tävlingen ikväll? för de var väll till 23-10/11 och nu är den 29. Puss!

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Jättefina bilder!!

Postat av: » Jarinafoto

Vad fint det blev! :)

Postat av: EMMA

Riktigt fint! :)

Postat av: linnea

sv: Åh, kul att jag vann! Har skickat ett mejl med min adress nu :)

Postat av: Hanna

sv: jojojo! Jag har mejlat dig? :o

Postat av: Tea

Så fina bilder :D

Postat av: emelie

fina bilder =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: