Mina objektiv

Det är väldigt många som frågat vad för objektiv jag använder osv.. Så nu har jag suttit och skrivit ett litet inlägg om varje objektiv jag har, Jag har alltså 3st! Har ni några flera frågor om objektivet är det bara att fråga.. Hoppas detta inlägg uppskattades :) (Bilderna är tagna utav mig och får INTE kopieras!)
Postat av: elin ljung - livstil*

din blogg är ganska lik tinkerbellas.blogg.se! ;)

Postat av: ladymuffin

bra inlägg!! :)



Helgen är snart slut! Har den varit bra? Kram :)

Postat av: Emelie

Nikkor 50mm f1.8 kan man visst fota med autofokus, om man har en kamera som är inställd till det :)

Postat av: Pablo Nutti

Du tar jätte fina foton, härliga!!!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: