Just you, nobody else.

Så här kommer min kväll se ut , tända ljus och massvis av plugg.. Alla dessa läxor tar kål på mig , skönt att det snart är höstlov iallafall! När har ni höstlov? :) Nu ska jag återgå till pluggandet , vi hörs när vi hörs.  pussar ♥
Postat av: madde

om två veckor :p

Postat av: melanie

vi har höslov v.44 :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Du tar så fina bilder! =)



sv: tack så jättemycket! :D

Postat av: josefin

svara på mitt mail:)

MVH:)

Postat av: Isabelle ッ

Hej! hur många har du på kö till bloggdesign ? :)

Postat av: EMMA

Vecka 44! :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod! :)



jag åker till Göteborg en vecka nu på lördag och kommer att ha bloggpaus tills den 30 oktober eller den 1 november. jag hinner inte blogga innan lördag så därför säger jag hejdå nu en vecka och hoppas du kommer få en as bra vecka.



du kan följa mig på facebook (läs om inlägget på bloggen) och missa inte min tävling jag har i bloggen. ha en as bra vecka!! <3

Postat av: Sanna

vi har också dem där böckerna ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: