Just shoot for the stars, If it feels right

Hej på er :) Jag har mycket att stå i just nu med skolan och vänner, Har jätte mycket läxor och prov nu innan höstlovet.. Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan :) Har även bytt ut headern mot en ny bild , tryck på f5 om ni inte kan se! Nu måste jag plugga , vi hörs när vi hörs ♥
Postat av: Ruby

fin header :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

härliga bilder och den bilden tkr jag gjorde sej väldigt bra som header bild också!

Postat av: Fotoblogg - Josefin

haha herregud vad du byter hela tiden, en ny varje vecka! men alla e fina :D ♥

Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: varsågod! :) åh, vad fina bilder!

Postat av: ladymuffin

Ha en finfin kväll! :)

Postat av: iiiden med 3 i

så härliga bilder!

Postat av: elin♥

jätte fina bilder du tar! sjukt fin är du även! vad hade du tänkt göra i dag då ? :)<3

Postat av: EMMA

Riktigt fina bilder!

& snygg design har du med :)

Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Kan du gissa rätt på vart paketet jag fick hem kommer ifrån?

Alla som gissar rätt får en länkning :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: L O U I S E (foto)

Fin blogg!

Sugen på ett bloglovin'-byte? :)

Postat av: L O U I S E (foto)

Fin blogg!

Sugen på ett bloglovin'-byte? :)

Postat av: Vivian

vilka fina bilder :)

Postat av: Josefine

Hej! Skulle inte du kunna göra ett inlägg elr nåt där du visar hur man tar hem bilder från deviantart.com (om du tar dom därifrån)? :) kramar!

Postat av: Anna med A

Fina bilder :)

Postat av: IDA ϟ MUSIK & FOTO

Vackra foton.

:)

Postat av: nora

fin blogg! :)

Postat av: Olivia

Älskar din blogg! SÅ himla fin och du är jätteduktig på att fota.



Bara en allmän fråga. Tycker du att man ska vattenstämpla sina bilder??

På vissa bilder är det jättelätt, men på andra är det jättesvårt... Har funderat lite, men kan inte komma fram till ett svar.



Kram Olivia

Postat av: nilez [PHOTOGRAPHY]

finis ;o<3

Postat av: E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Superhärliga bilder!! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: