Inca del 1

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Inca

Några tjuvtittar från plåtningen med Inca idag. Är sjuuuuukt nöjd med bilderna som togs idag , Vart många nya favorit bilder :) Efter plåtningen var vi med massor utav härliga kompisar och slutade med att vi gick hem till dem och kollade film :) Nu har jag precis duschat och ska kolla på tv en stund innan jag ska lägga mig , Ha en fin kväll! Pussar ♥
Postat av: Towe

snygga! :D

Postat av: sara

Fina bilder :)

Postat av: li - hobbyfotograf

jättefina bilder! :)

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Söt chey!

Postat av: ladymuffin

fiiint. hon passar i mörkt hår också

Postat av: wilma

Shit va fint hennes hår blev, älskar det! :o

Lite smått avis nu.. Vet du vilken färg hon använde? :)

Postat av: Elin

Jätte fint med mörkt hår <3

Postat av: EllenOtendal

Gud vad fin den första bilden var! Otrooligt fin!

Postat av: Anna

Vilket objektiv och inställningar använde du? :) jätte fina bilder!

Postat av: EMMA

Fina bilder! :D

Postat av: Carla - fotografi

Hejsan fotograf, sicka fina foton :)

Jag är nu finalist i en fototävling för att vinna ett filter och skulle bli enormt tacksam om du ville rösta på mig! För övrigt har hon själv en enormt fin blogg med massa fina foton som du kan få inspiration av.

Om du röstar på mig(nr7)får du självklart en länkning i min blogg också!



http://joonnas.beldo.se/entry/23015#comment



Ha det bra och hoppas att du vill hjälpa mig som hobbyfotograf!

Kram

Jag säger förlåt om du ser det här som skräppost...

För jag vet själv hur irriterande det är att få spam, men dett är någonting jag verkligen vill...

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättefina bilder!

Postat av: Martina :)

söt :D Hon passar i mörkt hår ! :D

Postat av: iiiden med 3 i

åh så fin!

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Fina bilder!

Postat av: alice

har du close up 10, 52 mm eller 55 mm? :-)

Postat av: Sara

sv: tack :D

Postat av: S |FOTOBLOGG|

modellen inca!

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Så lite så. :D

Postat av: Kajsa

Gud vad söt hon vart med brunt hår! <3

Postat av: sanne

aw vad söt du är!! kraam

Postat av: Matilda

anmäl dig gärna till veckans blogg :D http://piinkclouds.webblogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Anna • Foto och vardag

Hon passar ju jätte bra i mörkt hår! (:

Super fina bilder också!

Postat av: Izabella

Fina bilder & söt tjej. :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: