hotell

Cicci fick i födelsedags present en natt på Clarion Hotell i Stockholm och då fick hon så klart ta med sig en kompis. Och då var hon så gullig och tog med mig, så från Måndag till Tisdag kommer jag befinna mig i stockholm och ha det gött på hotell. Första gången i mitt liv som jag bor på ett hotell i sverige, har endast gjort de utomlands :) Därav kommer det inte bli någon bloggning under dessa dagar förutom något tidsinställt inlägg. Så länge så hörs vi på Twitter (länk) där jag kommer uppdatera ofta från stockholm :) Sköt om er , pussar ♥
Postat av: Nellieeh

Jättefin blogg! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Fina bilder!

Postat av: WILMA

Gud va mysigt!

Ha de så kul :)

Postat av: Jessica

Jättefin blogg du har :)

Postat av: TILDASFOTO ♥

Åh vad härligt! Avis ;)

Postat av: Kajsa

Gud vad kul! Själv bor jag i stockholm ;) <3 Hoppas att ni får det toppen! <3

Postat av: EMMA

Åh så mysigt! :) Fina bilder förresten! :D

Postat av: Linnea

Hej, vad fotar du med för kamera?

(Hittade det inte)

Kram

Postat av: Riham

Vart någonstans kan man köpa en nikon d3000 nu?

Postat av: julia larsson (fotoblogg)

Hej, alltså jag har försökt och försökt att hitta nån bra sida där det står hur man gör sånna headers som du har, med animation. Gör du med kod eller i photoshop?

För när jag gör i photoshop blir det världens skit kvalite.

Skulle vara jätte snällt om du kunde hjälpa haha! <3

Kram Julia

Postat av: Anonym

Hej, jättefin blogg du har!

Haft en bra dag hittils?:)

kram!

Postat av: Hanna

jättefin blogg! :)

Postat av: sofia

Ååh vilken gullig present! :)

Svar: Tusen tack! :)

Postat av: emelie

vad kul, är så skönt att bo på hotell =D

Postat av: Anonym

hej ! :) jag undrar om du skulle kunna visa hur du gjort att din header har flera bilder ! :)

Postat av: M AT I L D A

Hej! vill du bli dagens blogg? Gå då in på www.insidemee.se :) Kram

Postat av: Blopparna - Alexandra

Riktigt fint hotell!



Du har en jättefin blogg med grymma bilder, duktig fotograf helt enkelt :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: