Elin del 3

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Elin

Detta är de sista bilderna på Elin :) Vi tog inte så många bilder , men jag är iallafall supernöjd med de få vi tog :) Eller vad säger ni? ;) Idag är det fredag , jag fick stanna hemma från skolan pågrund av att jag hade ont i magen i morse. Men nu är det nästan över :) Så ikväll ska jag (som vanligt) vara med Inca , och imorgon blir det strängnäs marknaden :D Vad ska ni hitta på denna helg? Pussar
Postat av: Carla - fotografi

Den sista bilden till höger är riktigt fin :-) Din nya design hissar jag också!..

Postat av: Lina

Fin blogg, haft en bra dag??

Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

sv: så lite så! :D

Postat av: Isabelle

Hej, hur många har du på kö som har beställt bloggdesign ?? och hur lång tid tar det för dig att göra en design ?? :)

Postat av: EMMA

Jag ska mest ta det lungt och njuta av ledighet! :)

Fina bilder förresten! :D

Postat av: » Jarinafoto

Den mittersta bilden! ♥

Postat av: My Vestlund

FINT! ♥

Postat av: ANNA'S FOTO

fina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: