dagen i stan

Har som sagt idag spenderat dagen i Eskilstuna med Inca :) Inca färgade ju håret brunt dessutom , det vart sjukt fint på henne tycker jag :) Både Inca och jag är sjukt trötta efter dagen i stan , så vi har plåtningen imorgon isället :) Nu har jag precis skickat iväg brorsan för att köpa lite Godis och chips till mig eftersom jag tänkte ha en myskväll idag , va länge sedan jag hade en riktigt slapp kväll själv ;) Vad ska ni hitta på idag? :) Pussar
Postat av: Fanny

Ville bara säga att din blogg är grym! Älskar att du har en bra upptadering, hur orkar du upptadera så mycket? :)

Postat av: ladymuffin

ser ut som en mysig dag!

Postat av: » Jarinafoto

Fina bilder! ;)

Postat av: EMMA

Fina bilder & vilken fin hårfärg det blev :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: