brev från en läsare

I fredags fick jag hem ett jätte jätte gulligt brev från en läsare som heter Emilia :) Hon hade frågat om min adress tidigare eftersom hon ville skicka brev till mig , Så gulligt! Hon skickade även med ringen som ni ser på bilden , tusen tack Emilia! ♥ Hon skrev massor utav gulliga saker i brevet och att hon hade läst min blogg i 1 år nu! Jag blir så himla glad av alla fina ord ni ger! Det gör verkligen min dag :'D Ni är bäst , Kram på er!
Postat av: Mathilda

så otroligt gulligt :)

Postat av: Wilma | Foto & Vardag

åh vad gulligt! Otroligt bra smak på ringar också! :P

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra??:D



KRAM

Postat av: iiiden med 3 i

fina bilder!:)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Aaaw sött! :3

Postat av: » Jarinafoto

Åh vilken gullig läsare du har! <3

Postat av: nilez [PHOTOGRAPHY]

nawww så gulligt <33

Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

vad fin ring! och gulligt att få ett brev från en läsare! :D

Postat av: sara

alltid kul att få paket hemskickade! :D super fin ring :)

Postat av: EMMA

Sött :)

& snygg ring! :D

Postat av: Maja | Photography

Vad gullig :P

Jättefina bilder tar du!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: