When nothing goes right, go left.

Bilder sen förra vintern. Gillar inte att låta bloggen stå tom, så kände att jag behövde skriva av mig lite. Senaste tiden har jag mått upp och ner, och just nu mår jag helt ärligt skit dåligt. Känns som att allt i mitt liv rasat ihop senaste tiden. Och de värsta är ju att jag tappat fotointresset och även bloggintresset, har ingen lust till att göra något längre. Jag behöver verkligen hitta insperationen igen, men hur? Bäst att ni fick veta hur läget ligger till just nu.. Vi hörs när vi hörs, pussar ♥
Postat av: Hanna

Hej Annis! :) Har du skickat ringen än? ♥

Postat av: TILDASFOTO ♥

Fina bilder! Älskar första :)

Postat av: WILMA

Hoppas du får tillbaka din blogglust + fotointresset, plus att du mår bättre snart för saknar din bloggning!

Postat av: Lisa

Här får du lite tips om hur du får insperation. Kolla på andra bloggar, vad de skriver om och vad de lägger upp för bilder.



Det är vad jag brukar göra om jag inte vet vad jag ska skriva eller om jag inte vet vad jag ska fota :)

Postat av: tilda

har varit där - men det löser sig, och om man brinner för fotograferingen så kommer inspirationen och lusten tillbaka!

Postat av: FANNY ♣ (fotoblogg)

Känner likadant! :(

Postat av: EMMA

Åh så fina bilder! :)

Kolla in en massa bloggar och weheartit.com, där får man inspiration :D

Postat av: Anonym

weheartit.com

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Fina bilder!

Postat av: Izabella

Jättefina bilder, hoppas du mår bättre snart. Kram. c:

Postat av: emma

vännen jag finns alltid här, glöm aldrig det!♥

Postat av: Fotoblogg - Josefin

Hoppas du hittar tillbaka fina du! ♥♥ du har iallafall en trogen läsare här som stannar :')

Postat av: Elin i din klass

Du Annis du ska inte oroa dig, det kommer lösa sig till slut (även om jag inte vet vad som pågår så måste det ju bli bättre någon gång.) fotointresset kommer komma tillbaka, jag brukar känna att jag bara lägger ner teckningen ibland för att jag inte har lust längre men efter en månad eller två så är jag så sugen på att teckna att jag bara vill göra det tjugofyra sju :D Du behöver kanske bara en liten paus ifrån fotandet så att du blir jätte sugen på det senare :)



Jag finns här om du vill prata <3

Postat av: Evelina

Fina bilder! :)



Kika gärna in på min tradera annons och

kolla in min klänning! Tack på förhand :) http://www.tradera.com/fargglad-klanning-fran-h-m-oanvand--auktion_301742_143618352

Postat av: ebba (:

åhh , längtar till vintern och snön :) gör inte du det ?

Postat av: thea

känner igen mej, är så trist när det känns sådär! :( har själv varit i en liten svacka nyss, har bloggat men inte känt att det var kul...men nu börjar det komma tillbaka!



hoppas det känns bättre snart!:)



ps. vet inte om du gillar sånthär (står inget i texten ovan), men jag ska starta "torsdagens blogg" i min blogg, och du får hemskt gärna anmäla dej imorgon, det börjar vid halv 10 imorgon! :) kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: