waterclouds.com

Detta är helt ärligt de BÄSTA produkterna till håret som jag testat, Luktar underbart gott och man ser skillnad på håret efter redan första användningen! :) waterclouds.com har massvis utav olika produkter, så kolla in på deras hemsida och se om de finns något som passar ditt hår! Jag har äntligen hittat några produkter som faktiskt fungerar för mitt slitna hår :)
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: Vad roligt att du är med och tävlar :D vinnaren presenteras imorgon på bloggen! hihi

Postat av: tild▲'s foto

tack för tipset! :)

får jag fråga vart du hittat din bakgrund? det skulle göra min dag :')

om jag hittar någon därifrån så kan jag länka till dig och säga att du hjälpte mig!

Postat av: aleks

sv; tack så jätte mycket,detsamma :)

Postat av: Sara

sv; Tack så mycket ! :D

Detsamma!! :)

Postat av: Emma

Sv: tack! :)

Postat av: Jelena

Sv - Tack så mycket!

Postat av: b y m a t i l d a h

svar: Tack! ^^ Dsm!

Postat av: Anni

fin blogg!

Postat av: Tilda

Sv; åh tack så mycket, detsamma ! :)

Postat av: Tilde

Sv; tack! Du har en väldigt fin blogg du med <3

Postat av: Sara

Sv; tack detsamma! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Hej! Hur mår dudå? :)

Postat av: maja [FOTOBLOGG]

allt bra med dig idag? :)

Postat av: ttheresebjörkman, :)

hej!

fin blogg :D

hur är det?:)

Postat av: Chanique

sv: tack, detsamma! :)

Postat av: ttheresebjörkman, :)

hej!

fin blogg :D

hur är det?:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: