tisdag

De enda bilderna jag hann ta idag innan det hann bli mörkt ute. Imorgon ska jag iväg på Premiären utav Breaking dawn i Eskilstuna, Ska ni kolla på Premiären? Själv är jag inget stort fan utav Twilight, men eftersom jag har en bästis som älskar det så åkte jag med bara för att jag är så snäll ;) haha. Och ang de förra inlägget så mår jag mycket bättre nu, och måste tacka er för att ni är så förståndiga! Jag ska göra mitt bästa, pussar ♥
Postat av: KAROOFOTO

jättefina bildeR!!

vilket objektiv använde du ? :)

Postat av: josefin

fina bilder :)

Postat av: ladymuffin

åh så mysiga bilder! :D



Hoppas du haft en bra onsdag?! :)

Postat av: EMMA

Jag ska kolla på den imorgon istället, kommer vara sjukt mycket folk idag!! :)

Postat av: Emelie

finfina bilder! vad har du för kamera/objektiv? =)

Postat av: IDA † LOVELESS

Fina foton.

:)

Postat av: LINN - foto & vardag

Fina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: