nyårs klänning?

Sitter och kollar runt lite efter Nyårs Klänning, Ska i år fira nyår med Inca och kanske några andra kompisar :) Jag är helt kääääär i den första glittriga klänningen, Och för er som inte visste de så ÄLSKAR jag glitter ;) Klänningarna kommer från Nelly.com, tänkte bara höra med er vilken klänning ni tycker av dessa? Eller om ni har några tips på några andra sidor där man kan hitta snygga Nyårs klänningar? Ge mig tips! Ha en fortsatt fin kväll, pussar
Postat av: Anna Klara

Hihi, vad heter Inca egentligen ? Eller heter hon Inca ?

Kram :D

Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

sv; åh, tack! :')

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Jag tycker att den där glittriga är jättesnygg :D <3



KRAM

Postat av: KLARA -

Båda klänningarna är jättesnygga, men den glittriga passar ju helt perfekt på nyår enligt mig!

Postat av: ida

den första var superfin :D

Postat av: nilez [PHOTOGRAPHY]

vilken du en väljer kommer du ser jäkligt snygg<3 ;)

Postat av: Haidi Jakobsson

Hejdu! Nu är vinnaren i dagens blogg publicerad, läs mitt senaste inlägg så ser du vem vinnaren blev ;) hihi, tack för att du deltog! :D

Postat av: josefin

Båda var snygga :) sen kan du ju kolla på bubbleroom.se :D

Postat av: FANNY ♣ (fotoblogg)

Sv: Tackar! =)

Postat av: Linn - [Foto & Hästblogg] ♥

Jag tycker att den understa var snyggast :D

Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

jag gillar den andra bäst :D ♥

Postat av: emma

De första är jättefin!

Postat av: tild▲'s foto

tycker verkligen om den understa! :)

Postat av: EMMA

sv; Åh, tack så jättemycket! :D

Postat av: li - hobbyfotograf

jag tycker den andra svarta klänningen var fin :)

Postat av: Mikaela Svarfvar

Åååh den sista klänningen va så sjuuukt fin!!

Postat av: ladymuffin

så fina de är! :) Köp!!

Postat av: EMMA

Båda är lika fina..

Men det får nog bli den nedersta :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: