höst mys

Så här har mina senaste dagar sett ut faktiskt, jag har varit så seg under dagarna så jag har mest bara Slappat och kollat på film. Men det är de mysiga med Hösten :) Hörde även att Snön börjat komma hos några, har den gjort det hos er?! :o Snart kan vi även börja nedräkningen till Julkalender som börjar i December! Har inge mera vettigt att skriva, så det var allt för mig! Ha en fortsatt fin kväll, pussar
Postat av: EMMA

Där jag bor har det inte kommit någon snö! :(

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Hejsan! Jag tänkte bara höra med din om vinsten från tävlingen med nivea är påväg eller så? Det var ju ett tag som du fick min adress och så så jag tänkte bara påminna :)

Postat av: TILDASFOTO ♥

Åh vad fint hår du har! :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Mysiga bilder! :D

Postat av: Emelie

Vad fin blogg du har!

Gud så fint hår, är det självlockande eller har du lockat? :) (på bilden längst ner till vänster)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: