Favorit porträtt?

Har samlat ihop de bästa porträtt bilderna som jag tagit denna höst :) Mina favoriter är 1,4 & 9.
Vilken är eran favorit?
Postat av: TILDASFOTO ♥

Alla är jättefina, men 5 och 6 är verkligen mina favoriter! :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Mina är 3,6 & 9

Postat av: WILMA

Alla är superfina, men 7&9 är mina absoluta favvisar! :) <3

Postat av: evelina

alla var super fina, men favoriten är nog 7:an :)

Postat av: Anonym

5, 6 å 7 är riktigt fina! :D

Postat av: NRphotos

älskar 5 och 9! :)

Postat av: Lovisa

5,9 och 7

Postat av: AMMMANDA - foto

3,7 & 6 är mina favoriter.. Gillar du att fota porträtt mest? :))

Postat av: Maja

jag gillar 3,9 :)



ha en fortsatt trevlig dag, KRAM ! :)

Postat av: » Jarinafoto

5, 8 och 9! :)

Postat av: Hanna

3, 5 & 6! ♥

Postat av: Sofie [fotoblogg]

1 och 9 :D

Postat av: Josefine

Jag tycker nog mest om nummer 4 & nummer 6! :)

Postat av: josefin

nummer 5 :))

Postat av: Ida Skeppström// FOTO

Jag gillar 6:an, 7:an och 9:an mest! :) superfina!

Postat av: Josefina

mina favoriter är 6,7 och 9 :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

I vilket format sparar du dina bilder så att de blir så bra kvalité? :D För när jag gör mitt bildspel blir det jättebrusigt. Tacksam för svar!

Postat av: Maja J (photobytekla)

Alla är fina men jag tror jag tycker mest om 5,6 och 7:an! :D

Postat av: S |FOTOBLOGG|

den är inte med xD det är den på inca http://annnaiz.blogg.se/2011/october/inca-och-elin.html#comment xD

Postat av: michaela

Alla var görhärliga, men fastnade nog lite extra för 9an :D Lust att följa varandra via bloglovin förresten? Kram!

Postat av: EMMA

Min favorit får nog bli 1,7 & 9! :D

Postat av: OLIVIA - fotoblogg

5an och 9an! :)

Postat av: maja [FOTOBLOGG]

jag gillar 3 & 7 ;)

Postat av: Matilda

2,5,6,7,8 och 9!!<3:)

Postat av: julia

6:an :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: