Vårkonsert

Bilden är jätte dåliga.. satt nästan längst bak och såg knappt nånting , så fick inga bra bilder dock. Var iallafall och kollade på våran skolas Vår konsert , jätte duktiga. Ska även se den imorgon med klassen med inca tvingade med mig att se denna också ;) haha.. Nu ska jag ta en duch och sedan kolla på film , ha en fin kväll! Kram
Postat av: Felicia

Sjukt fina bilder vännen! Du borde bli medlem på www.veckansbild.se eftersom dem har grymma priser varje vecka för unga fotografer som dig!



Nåja, det är du säkert redan men bara ett tips :P



Ha det bra.

Postat av: Viktorija

Hejsan!

Just nu har jag en tävling i samarbete med tvspelsweb, priset är ett valfritt halvtonat filter och temat är "din favoritbild"

Skulle vara jättekul om du var med! :)

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2011/may/fototavling-din-favoritbild.html#comment

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

fina bilder! :)

Postat av: Photosbydavid - En fotoblogg

när kommer finalisterna i fototävlingen? :p

Postat av: Viktoria

Söt söt söt ! :D ♥

Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)



Det här är min bloglovinlänk->> http://www.bloglovin.com/sv/blog/2460410/viktoriabbergbloggse/follow om du vill följa min blogg :)

Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)



Kram! :)

Postat av: Linnea (FOTO)

När får man reda på finalisterna i tävlingen ? :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: