Varför funkar det inte?

Jag vet inte om någon av er kan se detta inlägg , men min blogg har plötsligt sluta fungera som ni ser?! Jag har kontaktat Blogg.se och hoppas att dom löser problemet snabbt!.. Åh vad jag är trött på att min blogg alltid strular hos dom , Snart blir det någ att byta bloggplats. Är det någon mer som har samma problem?
Postat av: JENNIFERFOTON

Jag hade samma problem. Men jag fixade det ;) Antonfoto hade också samma problem och han fixade också det ;)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Ja! Mina inlägg publicerades inte! -.-

Postat av: Christine

Blogg.se har haft nåt serverfel igår, så alla har haft nåt slags problem med bloggen nu :p

Postat av: emma-louise [ foto ]

samma för mig med. Men dom har löst det nu :D

men jag tycker inte att du ska byta till någon annan bloggplats jag tycker det ändå är bäst här :)

Postat av: Footprint in my heart

jag hade samma problem som rebecca ovan

Postat av: Christine

sv; ja! tänkte på morgonen att efter skolan börjar jag prova lite nya blogportaler så jag kan byta, men jag tror nog ändå att jag hålls här! Tycker inte riktigt om någon annan, haha..

Postat av: Lisen

Jag hade samma problem! Bra att det är löst nu iaf!

Postat av: wilma

Det har varit ett driftproblem! :)

Men skulle tydligen vara fixat nu,

min blogg har med krånglat :s

Postat av: Agnes

jag hade samma problem, men jag sparade bara om alla kodmallar så funkade det igen!

Postat av: emmalouuise

jag hade också samma skit, så jobbigt !




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: