Swag

Förlåt för min dåliga uppdatering med jag har inte riktigt vetat vad jag ska blogga om.. Har inte heller haft ork att fotat eftersom det har varit så underbart fint väder. Vad har ni gjort när det har varit så fint väder? Kanske någon av er redan har tagit första doppet? ;) Förresten , Ang tävlingen så har jag fått in massor av bilder och jag funderar på om jag verkligen ska lägga upp alla bidrag i ett inlägg för det är verkligen otroligt många .p Kanske ska börja lägga upp första delen idag? Hm.. vad tycker ni? :)
Postat av: tilda

välj ut dem bilderna du tycker är finast först, runt tio stycken kanske, så blir det lagom mycket för oss att välja mellan och att rösta på sen också :)

Postat av: malin

heej jag undrar hur länge du har hållt på med att fota ?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: