Svar på några frågor

Kan du inte lägga upp en bild på din nya cykel? :D Kram!
Jo visst , här kommer två stycken! :)



Hur länge har du fotat?
Den 11 Juni har jag fotat exakt i ett år! Eller ja , jag har haft min kamera 1 ett år då! :)

Vad har du för mobilkamera? För dom HÄR bilderna såg ut att vara tagna med en systemkamera :o
Jag har en sony ericsson w959 , Med endast 3,2 megapixlar kamera. Kom ihåg att det är fotografen som gör bilderna , spelar ingen roll vad det är för kamera. Här är en bild på min mobil:



Vart har du gjort din bakrund? Tack för en underbar blogg , kram!
Jag har gjort min bakrund i photoshop , har lagt ihop tre stycken bilder som jag hittade på deviantart.com.

Har det någon gång slagit dig tanken att lägga ner din blogg? :O
Hm.. nej inte vad jag kan minnas iaf , men jag har varit så häääär nära att radera hela designen flera gånger. Skulle bara sluta blogga om det fanns en riktigt riktigt bra anledning till det , som det inte finns i nu länge ;)

Gör du designer på beställning? :D Jag skulle jätte gärna vilja köpa en isåfall! :) Kramisar , Lina.
Ja det gör jag , Priset ligger runt 50-150 kr beror på. Kontakta mig på [email protected] om du är intresserad! :)

Gillar du att sitta och kolla på gamla bilder? När man var liten och så? :p ÄLSKAR DIN BLOGG!
Hehe.. tusen tack! :) Och ja , det gör jag verkligen :) Kul att kolla på gamla goa minnen ;)

Jag som liten , haha söt va ;) 
Postat av: iingetnaamn

hoppas din kväll har börjat bra !

jag undrar om du har något tips på bloggar som du rekommenderar ? ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: