Summer

Åh , vad jag älskar livet just nu. Sommaren får mig alltid att bli så jäkla glad :D Egenkligen borde jag ha spenderat min eftermiddag med att plugga Matte och so , Men ärligt talat så spenderade jag den ute i solen med en tidning Hehe , det är värdelöst för mig att ens försöka att plugga när det är så fint väder , Värdelöst att skolan bestämt att det ska vara massor utav prov dit och hit de sista veckorna innan sommarlovet. Men nu när det börjar svalna lite ute så ska jag ta tag i läxorna. Haha , intressant inlägg jag skrev om vädret här ;) Ha en fin kväll!
Postat av: Paulina

Fan, jag äslkar din kamera. Hur mycket kostar den? Den tar fina och bra bilder ser jag ;)

Postat av: Paulina

Aha, ok för den är fett bra;)

Postat av: Emelie Källman

Svar: Där ser man, grattis till er. :)

Postat av: Amanda - drömmen om att bli fotograf

Va fina bilder. :)

Postat av: Emelie

Vad fina bilder!! =D

Postat av: Towe

fina bilder (:

Postat av: Foton av Emma

Hej!

fin blogg :D

hur är det? :)

Postat av: Amanda

Super fin blogg du har tjejen! Hit kommer jag komma tillbaka ;D

Postat av: S A R A J U U S O

gjort idag??



älskar verkligen din blogg!! kram!

Postat av: Tove

sv - skoj! har lagt till dig med nu :)



sjukt fina bilder (: !

Postat av: tess

Varma och härliga dagar kan man inte sitta inne och plugga! Det går bara inte!



Du har en jättefin blogg föresten! :)

Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Va med och tävla då, super enkelt och en snygg ring kan bli din ;) Sry om jag störde dig -.-"



http://saveu.blogg.se/2011/may/utkast-maj-30-2011.html

Postat av: Kaji

Hej, fin blogg! Vill du vara med i min veckans blogg-tävling och bli länkad i min meny i en hel vecka? Kika in på min blogg för att anmäla dig, eller kopiera länken nedan:



http://kajis.blogg.se/2011/may/vill-du-bli-veckans-blogg-1.html#comment



Vinnaren utses imorgon. Lycka till!

(Ta bara bort om du anser detta som spam) :)

Postat av: tess

Jo, idag blev det ju riktigt dunderfint väder. Tror nästan jag ska sätta mig ute lite och läsa en bra bok. Inne får man ju inte vara :p

Postat av: Josse

kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om min nya väska :)

Postat av: Vanessa<3

Fil blogg, jätte bra kamera vad heter den?

Postat av: Kajsa Bjäräng

Otrolig fin blogg!

Postat av: Anonym

hejjjjj, skulle du kunna vissa hur man får bilderna att synas lite utanför menyn? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: