spontan fotografering - Inca del 2

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Inca CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm f 1.8

Den översta bilden är min favorit bild än så länge , Inca har så otroligt fina ögon! :)
Postat av: Julia ( FOTOBLOGG )

översta bilden är nog den finaste jag sätt i denna blogg. =) Awsome !

Postat av: Towe

å, den översta var jättefin! :D

Postat av: filippa

Jätte fina bilder! Du är verkligen duktig!



Har bara en liten fundering. Har kollat lite och dina bilder och du har väldigt bra skärpa. Gör du det i photoshop eller...? (: Tacksam för svar. Och om du har några tips till en nybörjare! :D

Postat av: Anonym

otroligt fint du fotar ,nog en av dom bästa jag sett i bloggen , den översta. modellen är jättefin och du fotar som en kung :D

Postat av: ladymuffin :)

Den översta har du lyckat extremt med! :) Grymt snygg!!

Ha en finfin kväll! Kram :)

Postat av: Emma

jag älskar den översta bilder :)

Postat av: Simon Glimholt

Riktigt fina bilder! =)

Postat av: Sandra

Hej! Skulle du kunna ställa några frågor i min frågestund?:) Det skulle vara jättesnällt!



Länk till inlägget; http://saandrizz.bloggplatsen.se/2011/05/23/5431199-fragestund/#kommentarer

Postat av: Jonna - Luddes mamma

SÅ fina bilder! Vad duktig du är! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: