Someone like you

Tidsinställt inlägg. Jag kör på ett litet tidsinställt inlägg idag , eftersom jag inte är säker på att jag kommer att hinna blogga nånting. Just nu är jag antagligen på väg till Stan för att köpa mig en ny Cykel till sommaren och om jag har turen på min sida så köper jag ett nytt objektiv som jag berättade för er förut ;) Alltså om butiken har objektivet inne! :) Annars blir det att beställa på nätet. Jag återkommer senare med mera om det , Ha en fortsatt fin kväll. Kram
Postat av: S A R A J U U S O

gjort under helgen?? kram!

Postat av: Madde

åh, syrener är så vackra, doftar gott och är så tacksamma att fota:)

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Okey ;)

Postat av: JENNIFERFOTON

SV: Hihi, hur länge har du fotat?:)

Postat av: Jessica

Kan du inte lägga upp en bild på din cykel? :D Kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: