Sista maj

Nu när jag har all fritid i värden så passade jag på att baka , för det var ju ett bra tag sen ;) Känns så otroligt skönt just nu , Har precis gjort klart den sista läxan för åk 7 , inge mera på 2-3 månader nu :) Så har jag även tagit årets första dopp idag haha ;) Har någon utav er badat än? Imorgon är det min sista riktiga skoldag.. åh.. Så jäkla skönt. Nu ska jag sätta på en bra film , eller vänta.. jag måste p.. Nej juste , HAR INGA MERA LÄXOR NU! :D Haha , ha en fin kväll. Pussar
Postat av: WhiteFlowers

Fin blogg !



Kolla gärna våran blogg -länkad- och Carros fotoblogg

http://PicsByCaroline.blogg.se



Peace Y

Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

jag badade för 3 veckor sen :)

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

Går du bara på 7an?:o trodde seriöst att du var typ lika gammal som mig : D

Postat av: C - photography

Jag hoppas du inte har missat att kika in på min fototävling och se att du faktiskt är en av de lyckliga finalisterna, med chansen att vinna en One Piece ..?

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D



allt bra??

KRAM

Postat av: Kaji

Hej! Veckans blogg-tävlingen på min blogg har avslutats och en vinnare har lottats ut, klicka in för att se om du vann! Annars är det bara att anmäla sig igen på tisdag. Kramar!

Postat av: Lovisa

Åhh kakorna ser hur goda ut som helt, det skulle vara kul om du ville skriva receptet i ett inlägg :) ?



Kram!

Postat av: ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

jag badade första gången 2 veckor sen :D

Postat av: S A R A J U U S O

sv; okej! badat?! hur varmt är vattnet?? :) brr...



idag har jag solat hela dagen! :) kram!

Postat av: Yrlaa

Hähä jag badade tjugofjärde april... men jag är ju lite konstig också! xd

Postat av: Madde

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? kolla in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

Postat av: NRphotos

Åhhh GOOOT! :D

Postat av: Emma

Mums vad goda kakor, vad kallas de? ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: