Nikkor 50/1.8 <3

Jag är så jäkla nöjd med mitt nya objektiv! :D Det är grymt!
Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

Kul:D har själv ett Sony 50/1.8 :D

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

sv; jadå! :D är riktigt nöjd av den, blir så fina färger av den och allt :D

Postat av: lisacorneliaa

Allt bra? :)

Postat av: C - photography

Hejsan !

Som du kanske minns har du anmält dig till min fototävling under temat grönt.

Finalisterna har nu kommit upp och jag ber om ursäkt om du inte var en av de, det var supersvårt att välja för det fanns så många otroligt fina bidrag..du kan ju rösta iallafall :)

& för dig som blev en lycklig finalist, grattis !

Nu kan du börja samla in röster genom att kanske skriva det i bloggen, klicka runt på olika bloggar eller kanske på facebook.. ja, vad du vill :)

Lycka till !

Postat av: Felicia (foto & vardag)

Finfina bilder! :)

Postat av: Ellen

Hey annis, jag har läst att du har photoshop och om du redigerar alla dina bilder där så undrar bara om du kunde lägga ut en ''steg för steg'' med photoshop, om hur du oftast redigerar dina bilder. T.ex hur du photoshopar Inka bilderna och dina coola natur bilder?^^



PS: Du äger på foto¨, och jag skulle vara glad för svar. :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: