Lördag

Vad tror ni att Cicci och jag har hållit på med idag? ;) Som jag sa tidigare så skulle jag försöka övertala Cicci till att stå modell haha , och ja det ville hon ;) Så mitt ute i hettan har vi varit och fotat.. Nästan lite FÖR varmt nu , Så efter drog vi ner till strandet och doppade fötterna i vattnet.. Sommar väder med andra ord! :D Kanske kommer upp några bilder på Cicci underkvällen. Ha en fortsatt fin dag , kram
Postat av: Anonym

hur kan du vara så smal? :o

Postat av: AUTOFOKUS [FOTO&DESIGN]

Snygga bilder :D

Postat av: klara

Hej! Det är så här att jag är i final med min bild i Rebecka Gamboas blogg och jag skulle bli super glad om du röstade på min bild nummer 3!♥

Här är en länk: http://fotobecka.blogg.se/2011/may/finalisterna.html#comment

Postat av: Tea

Fina bilder! :)

Postat av: ladymuffin :)

visst har cicci blogg?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: